درمان برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی پلی کیستیک سرگیجه و استفراغ
نوشته شده توسط : rshaole

درمان برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی پلی کیستیک سرگیجه و استفراغبرخی از بیماران اغلب احساس تهوع و استفراغ کلیه پلی کیستیک در همان زمان، آنها را نیز به طور جدی اشتها بیمار تاثیر می گذارد. سپس بیمار از سوء تغذیه و افسردگی عاطفی رنج می برند. sdelatv که چگونه این وضعیت؟ در بیمارستان حرفه ای پاسخ کلیه در نفروپاتی Shijiazhuang شرکت است.

1. پشتیبانی از رژیم غذایی کم نمک: غذاهای شور می تواند کمک به افزایش فشار خون و تشدید وضعیت. بنابراین بهتر است به خوردن غذاهای شور به عنوان ادویه و غذاهای فراوری شده نیست.

2. نوشیدن چای گل داودی: گفته شده است که چای در کاهش فشار خون بالا و golovokruzhenii.Takim بسیار موثر است، شما می توانید سعی کنید هر روز به نوشیدن چای گل داودی.

3. درمان طب میکرو چینی: در این روش درمانی است که به درمان های نوین برای بیماری کلیه پلی کیستیک. با فشار دادن این درمان درمان می تواند به طور کامل نفوذ به عمق کلیه، جلوگیری از ترشح مایع کیست، و ترویج حذف مایع کیست را برای بازیابی سلول های ذاتی و بافت کلیه، بهبود عملکرد کلیه، تسکین علائم تهوع و استفراغ در بیماران در جوانه.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: میکرو چینی پزشکی,بیماری Multicystic کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: